Premiere på nye Red Zone timer 07.03.20

I mars fornyer vi Red Zone timene våre.

Red Zone er vårt konsept for høy forbrenning og maks effektiv trening. Red Zone er sirkeltrening med korte, intensive intervaller (HIIT), og baserer seg på det siste nye innen forskning og veletablerte treningsprinsipper. Resultatet er høy forbrenning og raske resultater. Treningen foregår i små grupper, som både gjør at vi kan tilpasse treningen til hver enkelt deltaker ved behov, og at treningen blir veldig sosial.

Vi er alle forskjellige og har forskjellige mål og motivasjon for treningen vår. Noen liker å følge med på pulsen når de trener, andre vil bare ha det gøy, eller kjenne at hverdagen blir lettere, eller bli bedre i idretten sin.

Fra 9. mars vil du finne disse timene på timeplanen:

Red Zone Upper Body: HIIT trening med skillmill og skillrow kombineres med styrkeøvelser for overkroppen. Trening som gir høy forbrenning kombineres med øvelser som styrker og strammer opp overkroppen.

Red Zone Booty: Kardio kombineres med styrkeøvelser for de største musklene i kroppen – sete og bein. Dette får virkelig fart på forbrenningen – både under og etter treningen.

Red Zone Runners: En time som passer både for deg som sykler, går på ski eller løper og vil forbedre prestasjonenen og forebygge skader. Kondisjonstrening med tredemøller og romaskiner kombineres med idrettspesifikke styrkeøvelser.

Red Zone Freaky Friday/Saturyay!/Sunday Funday: En sosial og gøy time hvor man trener supereffektivt nesten uten å merke det. Høy forbrenning og masse endorfiner. Du kan unne deg litt ekstra smågodt de helgene du er med på denne timen.



Vil du bli medlem?

Her kan du enkelt bli medlem på ditt Arenasenter

Bli medlem