Nyheter på timeplanen i 2021:

Er du gravid eller har du nylig fått barn?

Både gravide og nye mødre kan og bør trene styrke. Det er viktig å holde seg i form i både svangerskapet og etter fødselen. Vi opplever stor etterspørsel etter gruppetimer tilpasset gravide og for nybakte mødre. Derfor setter vi nå opp egne gruppetimer for disse gruppene på Arena treningssenter.

TRENING FOR GRAVIDE finner du på timeplanen på Hinna tirsdager og torsdager kl 18.00 fra 9.2.21. Timen er en gruppetime 45 minutters der vi fokuserer på rygg og bekkenbunn. Vi går igjennom de vanligste utfordringene som kan oppstå i graviditeten og jobber med å forberede deg på det som eventuelt måtte komme. Tempo og belastning varieres fra person til person. Disse timene kan også være en fin sosial arena for deg som er gravid.

MOR OG BARN finner du på timeplanen på Hinna mandager og fredager kl 10, med oppstart mandag 8.2.21. er en gruppetime der du har med deg barnet ditt, så her trenger du ikke barnevakt for å komme. Denne timen er tilpasset kvinners behov etter fødsel. Det er viktig å starte treningen rolig med riktig intensitet, og fortsette med bekkenbunn- og kjerneøvelser. Vi tar hensyn til om barnet sover eller trenger mat. På denne gruppetimen legger vi opp til å ha en koselig og trygg atmosfære for både mor og barn.


Løpegruppe utendørs

LØPEGRUPPER

Etter nyttår starter vi med løpegrupper ute igjen. Timene blir ledet av en personlig trener og de blir tilpasset den enkeltes nivå. Alle deltakerne kan styre sitt eget tempo og intensitet. Timene blir varierte med både intervaller og ulike rundløyper.

Når du trener i gruppe blir dørstokkmila kortere, og det er lettere å motivere seg til å gå på trening selv om det er mørkt og kaldt ute. Når det blir vår og løpesesongen begynner for alvor er du allerede i kjempeform.

Følg med på timeplanen vår og meld deg på. Kle deg etter været og møt opp.

Vil du bli medlem?

Her kan du enkelt bli medlem på ditt Arenasenter

Bli medlem