Faktura

  • Når sendes faktura og når er månedlig forfallsdato for betaling av medlemsavgift?

    Faktura blir sendt ut den 6. i måneden og forfall for medlemsavgift er den 20.

  • Hvordan ser jeg min betalingshistorikk?

    Din betalingshistorikk kan du se på «Min Side» i Arena appen. 

  • Hvorfor har medlemsprisen min økt?

    Det kan være ulike grunner til at medlemsprisen har økt. Det kan være endringer av konsumprisindeksen, eller inflasjon når varer og tjenester går opp over tid. For å kunne opprettholde og videreutvikle vårt treningstilbud, vil vi justere prisene for medlemmer som har en pris som avviker fra dagens pris.

    Ønsker du mer informasjon om dette ta kontakt med oss på kundeservice@arena-treningssenter.no.

  • Hva er fakturagebyr og hvorfor har jeg fått dette?

    Fakturagebyr er et gebyr for å dekke tid og utgifter til fakturering. Du får fakturagebyr dersom du mottar faktura pr post.

  • Hva skjer om jeg ikke rekker å betale innen forfall?

    Vi sender ut en betalingspåminnelse til våre medlemmer om vi mangler betaling. Dette blir sendt ut 8 dager etter forfall via vår samarbeidspartner Remind.

  • Hvorfor har jeg fått inkassovarsel?

    Hvis du har mottatt inkassovarsel har vi ikke mottatt din betaling innen forfall. Inkassovarselet sendes 14 dager etter forfall, og er et varsel om at dersom du ikke betaler innen gitt frist, vil det gå til inkasso. Et inkassovarsel er ikke det samme som inkasso, det er kun et varsel med gebyr.

  • Hvorfor har jeg fått inkasso?

    Dersom du har mottatt et brev om inkasso fra Remind, betyr det at vi ikke har mottatt betaling til originalt forfall, eller betaling etter å ha sendt deg påminnelse på sms. Remind har også sendt deg et inkassovarsel med ny forfallsdato uten å ha mottatt betaling.

    Dersom du mener å ikke ha mottatt noen av disse, må du kontakte oss på kundeservice@arena-treningssenter.no. Ved endring av kontaktopplysninger plikter du i henhold til medlemskontrakten å informere oss om dette, slik vi kan sende deg faktura til riktig adresse.

  • Hvorfor har jeg mottatt et høyere beløp å betale?

    Det kan være ulike årsaker til at du har mottatt et høyere beløp. Om du har oppgradert medlemskapet ditt, vil du bli fakturert fra dagen du endret og ut kommende periode på neste betaling. Dersom du har aktivert medlemskapet ditt før ordinær frys er utløpt, vil du bli fakturert fra dagen du åpner medlemskapet ditt og ut kommende måned.

    Dersom du har kjøpt PT-timer på delbetaling, vil dette komme med på din månedlige betaling av medlemskap.

  • Hvorfor har jeg mottatt en sms med påminnelse om å betale?

    Vi sender ut påminnelse på sms når vi ikke har mottatt betaling til forfall. Har du nettopp betalt, kan du se bort fra meldingen. Årsaker kan være at beløpsgrensen på avtalegiroen er for lav, manglende dekning på konto eller at avtalegiroen er ikke aktiv.

  • Hvorfor står det at faktura er ubetalt når jeg har betalt den?

    Betalingen vil stå som betalt så snart vi har registrert betalingen. Kontakt kundeservice@arena-treningssenter.no dersom du synes det tar lang tid.