Endre medlemskap

  • Hvor finner jeg informasjon om mitt medlemskap?

    Ta kontakt med oss på kundeservice@arena-treningssenter.no.

  • Hvordan endrer jeg medlemskapet mitt?

    Om du skal endre medlemskapet ditt må du ta kontakt med oss, så hjelper vi deg. Kontakt oss på kundeservice@arena-treningssenter.no.

  • Hvordan kan jeg legge til studentrabatt?

    I Arena har vi for tiden ikke studentrabatt, men i stedet Arena Ung. Dette betyr at alle unge mellom 13 – 27 år får samme pris, uavhengig av om man går på skole.

  • Hvordan kan jeg legge til bedriftsrabatt?

    For å registrere bedriftsrabatt må du ta kontakt med oss. Send oss gjerne en mail på bedrift@arena-treningssenter.no. Det er veldig fint om du sender fra jobbmailen din.

  • Endre medlemskapet til en bedriftsavtale

    Har du en bedriftsavtale der jobben din betaler deler av avgiften din, kan du kontakte vår bedriftsrådgiver på bedrift@arena-treningssenter.no.

  • Hvordan kan jeg fryse medlemskapet mitt?

    Det er mulig å fryse noen av medlemskapene. Dersom du har et Arena+ medlemskap kan du fryse etter behov.

    NB! Vi fryser i hele kalendermåneder.

  • Hvordan kan jeg stoppe frysing av medlemskap?

    Ta kontakt dersom du ønsker å stoppe frysingen.

  • Hvordan kan jeg avslutte medlemskapet mitt?

    Du må henvende deg til oss skriftlig dersom du ønsker å avslutte medlemskapet ditt. Du kan også avslutte medlemskapet ved å kontakte oss i resepsjonen på senteret. Dersom bindingen din ikke er utløpt, må du betale ut bindingstiden før du kan si opp. Ved gyldig grunn kan vi bryte bindingen før, men da må det søkes om til kundeservice. Ta kontakt på kundeservice@arena-treningssenter.no.

  • Hvordan kan jeg angre på oppsigelse av medlemskap?

    Så hyggelig at du ønsker å fortsette treningen sammen med oss! Om du er innenfor oppsigelsestiden kan du enkelt angre oppsigelsen ved å ta kontakt med oss på kundeservice@arena-treningssenter.no.

    Dersom medlemskapet ditt er inaktivt kan du trykke på Bli medlem, og melde deg inn igjen. Melder du deg inn igjen innen 30 dager etter medlemskapet er avsluttet, slipper du ny bindingstid og innmeldingsavgift.

  • I hvilke situasjoner kan jeg søke om å avslutte medlemskapet mitt innenfor bindingstiden?

    Om det er særskilte omstendigheter som gjør at du ikke kan benytte deg av ditt medlemskap, kan du søke om å avslutte medlemskapet ditt innenfor bindingstiden. Du må da kunne dokumentere at det foreligger særskilte uforutsette omstendigheter utenfor din kontroll, som forhindrer deg i å bruke medlemskapet ditt.